sobota, 19 lutego 2022

Pierwsze akordy kampanii #wTWOIMinteresie

 

Od połowy 2020 roku Roty Niepodległości pracowały nad nową kampanią społeczną, tym razem poświęconą m.in. patriotyzmowi gospodarczemu oraz niszczeniu polskiej gospodarki przez zagraniczny kapitał. Kampania miała też omówić katastrofalne skutki tzw. "Planu Balcerowicza", który wepchnął Polskę na orbitę zagranicznych wpływów finansowych, niszcząc naszą suwerenność gospodarczą. Prace projektowe koordynował Mariusz Piotrowski. W momencie, gdy mieliśmy za sobą pierwsze, eksperymentalne szkolenia z nowej kampanii, w przestrzeni publicznej pojawiła się wrzawa na temat zamykania ferm zwierząt futerkowych w Polsce. W tym samym czasie jedna z sieci handlowych rozpoczęła akcję "patriotyzmu konsumenckiego", którą zakpiła z konsumentów. Obie te sprawy stały się przedmiotem mojego wywiadu w Mediach Narodowych, podczas którego przedstawiłem je w kluczu pojęciowym powstającej wówczas kampanii #wTWOIMinteresie.

Ostatecznie kampania #wTWOIMinteresie została przez władze Stowarzyszenia Roty Niepodległości zaniechana. Niedługo potem wraz z Mariuszem Piotrowskim zakończyliśmy współpracę z Rotami. Czy kampania zostanie kiedyś wdrożona w życie? Tego nie wiem. Wiem natomiast, że Mariusz Piotrowski ją dopracował i że jest już w zasadzie gotowa do wdrożenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tylko szczerze i bez owijania w bawełnę ;)